Espereu, per favor...
Espereu, per favor...
Selecciona una llengua
Seu Electrònica AJUNTAMENT D'ALBAIDA
Seu Electrònica
AJUNTAMENT D'ALBAIDA

TRES.002 - Sol·licitud Fraccionament de pagament

Escut de AJUNTAMENT D'ALBAIDA
Seu Electrònica > TRES.002 - Sol·licitud Fraccionament de pagament

TRES.002 - Sol·licitud Fraccionament de pagament

Els obligats al pagament podran sol·licitar fraccionament del pagament del deute quan la situació tributària  de la seua tresoreria els impedisca complir la seua obligació en els terminis legalment establits.

Informació SOBRE CONDICIONS I REQUISITS

  • La concessió del fraccionament es condicionarà al fet que la persona sol·licitant es trobe al corrent de la resta de les seues obligacions tributàries amb l’Ajuntament d’Albaida.
  • Els requisits per a poder fraccionar deutes són els següents:
    • L’import del deute a fraccionar no pot ser inferior a 150 euros i l’import mínim per fracció no pot ser inferior a 20 euros.
    • Que no estiga prohibit per les lleis o la normativa municipal.
    • No s’ha d’haver notificat a l’obligat al pagament l’acord d’alienació de béns embargats.
  • Tot fraccionament de deutes merita interés pel temps comprés entre el venciment del període voluntari i el venciment de cada termini concedit.
  • El fraccionament no exigirà garantia quan l’import del deute siga inferior a 10.000 euros amb un màxim de 24 mensualitats.

Terminis de presentació:

  • Els deutes que es troben en període voluntari de recaptació o de presentació de les corresponents autoliquidacions, declaracions-liquidacions i sol·licituds-dipòssit previ, dins del termini fixat per al pagament.
  • Els deutes que es troben en via executiva per haver transcorregut el termini de pagament en voluntària, en qualsevol moment anterior a la notificació al deutor de l’acord d’alienació de béns embargats.

Formes de pagament:

  • Domiciliació bancària.

FORMES DE PRESENTACIÓ

  • SEU ELECTRÒNICA
    • S’ha d’identificar en aquesta seu electrònica i registrar la seua sol·licitud polsant el botó Nova Instància.
    • Una vegada registrat haurà de firmar la sol·licitud amb el seu certificat digital.
  • PRESENCIALMENT
    • A les oficines municipals.
    • Qualsevol altre dels previstos a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Recorde que si vosté és un subjecte obligat, segons el que estableix l’article 14.2 de la Llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, té obligació de fer ús de mitjans telemàtics i, per tant, no s’admetrà la seua sol·licitud de manera presencial.

DOCUMENTACIÓ A APORTAR

Amb caràcter general:

  • Sol·licitud
  • Acreditació de la titularitat del compte bancari

En cas que el titular del compte siga distint del sol·licitant

S’ha d’entregar firmat pel titular del compte.

En cas d’actuar a través de representant:

S’ha d’acreditar la representació mitjançant qualsevol mitjà vàlid en Dret que permeta deixar constància fidedigna de la seua existència 

RESOLUCIÓ

  • Òrgan que resol: 
    • Alcaldia.
  • Termini de resolució: 
    • 6 mesos.
  • Silenci: 
    • Negatiu. Finalitzat el termini de resolució sense haver-se produït resposta per part de l’administració la sol·licitud s’ha d’entendre desestimada.

NORMATIVA

 

Requisits de la sol·licitud

  • S'ha de signar la sol·licitud
  • El tràmit requereix que la persona sol·licitant s'identifique i signe amb certificat digital
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques
  • Les persones sol·licitants poden ser persones jurídiques
  • Les persones sol·licitants poden ser persones físiques representades per una altra persona física
AJUNTAMENT D'ALBAIDA - P4600600C
Plaça Major, 7
46860 Albaida (Valencia)
Precarga de imagen Precarga de imagen